Det var det det

Vi har varit hemma i ett dygn ungefär. Resan gick över förväntan, Sigge hade inga som helst problem med sina öron.

Nu börjar rutinerna igen, och jag ser faktiskt fram emot det. På måndag börjar jag nya jobbet och Jeppe kör igång imorgon. Barnen ska till dagis imorgon och längtar något oerhört.

Vi har haft en helt underbar resa men det känns jättebra att vara hemma. Vi har en spännande vår framför oss; jag tar mig an en ny butik och vi kommer förhoppningsvis köpa hus inom det närmaste halvåret.

Tack alla som har följt med på vår resa. Alltid lika kul att få kommentarer. 🙂

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Det var det det

  1. Tack för att jag fick följa med på resan! Skönt att ni är hemma med alla armar och ben i behåll. Vi ses snart! Kram från farbror Mackan!

  2. Birgitta says:

    Välkomna hem! Va tiden gått fort:)

  3. mian says:

    Det var ruskigt roligt att få vara med, mina vänner! Kändes nästan som om jag kunde känna sanden mellan tårna. Ibland måste man resa riktigt långt bort för att uppskatta vardagens små trivaliteter.

    Kram, Mia S

  4. Ela says:

    I am from Brazil and discovered your blog by acident.. Wonderfull kids and wondefull places you have been!

Leave a Reply

